Особливості ремонту офісних приміщень
Потенційні партнери, клієнти та співробітники складають перше враження про компанію саме за зовнішнім виглядом її офісу. А як відомо, щоб змінити перше враження, потрібно попрацювати. Саме тому мати сучасний і комфортабельний простір — must have будь-якої організації, яка дбає про свою репутацію.
На роботі люди проводять велику частку часу, і робоче місце в офісі повинно бути не менш комфортним, ніж спальне місце вдома. Незважаючи на використання аналогічних матеріалів та інструментів, ремонт офісів відрізняється від оздоблення житлових приміщень. Набагато більше уваги в офісних будівлях приділяється достатньої освітленості, існують норми площі, яка відводиться на кожного співробітника. У санітарних правилах і нормах навіть вказані кольори, які рекомендується використовувати для зниження навантаження на очі. Також комплексний ремонт офісів передбачає використання спеціальних матеріалів, які розраховані на постійне перебування людей у приміщенні.

З чого почати ремонт офісу
Наші фахівці починають роботу над проектом з вивчення наявної технічної документації, огляду та замірів. Перше, що потрібно визначити перед початком ремонту — його тип.
Виділяють такі види ремонту:
- капітальний (набір чорнових і оздоблювальних робіт, заміна інженерних систем) для вторинного ринку;
- косметичний (нескладні оздоблювальні роботи, оновлення інтер'єру) для вторинного ринку;
- обробка офісів під ключ (встановлення системи вентиляції, кабельних мереж, водопостачання та опалення, базове та фінішне покриття всіх поверхонь, підготовка до відкриття офісу) в новобудовах;
- елітний ремонт (відрізняються використовувані матеріали, втілюються складні дизайн-проекти).
Після визначення обсягу робіт буде зрозуміла ціна ремонту офісу. Далі складається кошторис і проект, в якому враховується кількість співробітників, архітектурні особливості, інженерні системи, діяльність організації. Останній фактор визначає не тільки стиль інтер'єру, але і організацію систем освітлення, циркуляції повітря, електрики і локальної мережі. Дуже важливо продумати зонування і поєднати з поточним плануванням.
ЧОМУ ВИБИРАЮТЬ НАС
Клієнти цінують відповідальність і передбачливість наших менеджерів, високу кваліфікацію та точність наших проектувальників, а також професіоналізм і пунктуальність наших будівельників.
Команда висококласних фахівців із досвідом більш ніж 5 років
Ми працюємо з перевіреними якісними матеріалами, поставка здійснюється вчасно
Юридичний супровід проекту, допомога в отриманні дозволів і довідок
Виїзд спеціаліста на об'єкт і консультація інженера - безкоштовні
Експертна оцінка для розрахунку точного кошторису, всі роботи в рамках договору
Дотримуємося прозорої цінової політики, не нав'язуємо непотрібні роботи
Етапи капітального ремонту в офісі
Все починається з демонтажних робіт, в ході яких прибирають стіни, перегородки, старі покриття. Тим, хто починає з «бетонної коробки», в цьому відношенні пощастило. Вони економлять час і бюджет.
На підготовчому етапі проводиться доставка на об'єкт інструментів і матеріалів, які знадобляться в ході робіт. В АТМ ДОМ постачанням займається виділений менеджер протягом усього виконання проекту.
Ремонт починається зі зведення нових перегородок і стін. Далі прокладаються труби, вентиляційні канали та розгортаються мережі (електрика, інтернет, телефонний зв'язок).
Після цього проводять чорнові роботи: заливають підлогу, виконують вирівнювання поверхонь, підготовку до оздоблювальних робіт. До фінішного покриття необхідно встановити вікна та двері (крім дверного полотна). Також на цьому етапі монтується тепло-, гідро- і шумоізоляція.
На стіни і стелю наносяться фінішні покриття, виконується укладання підлоги.
Проводиться монтаж системи освітлення, дроти ховаються в спеціальні короби.
Після закінчення ремонту з території об'єкта обов'язково вивозиться сміття.
При підготовці до здачі може проводитися збірка меблів і підключення офісної техніки.
Чому АТМ ДОМ
Оздоблення офісу — різноманітний, трудомісткий і, технічно складний процес, який повинні виконувати професіонали. Ось кілька причин, щоб довірити це нашим фахівцям:
- Експертиза в галузі будівельних і ремонтних робіт. В нашій команді працюють будівельники і монтажники зі значним досвідом. Кожен співробітник — сильний фахівець свого напрямку, тому ми відповідаємо за якість робіт на кожному етапі.
- Всі види послуг і проекти будь-якої складності. Будуємо котеджі та заводи, ремонтуємо квартири та цехи підприємств безперервного виробництва.
- Прозора цінова політика. Всі ціни ремонту офісів будуть обговорені і зафіксовані заздалегідь. У разі виникнення позаштатних ситуацій, непередбачені витрати узгоджуватимуться з замовником окремо.
- Надаємо юридичний супровід, допомагаємо узаконювати перепланування і надаємо всю необхідну проектну документацію.
- За проектом закріплюється менеджер, який контролює виконання і відповідає за постачання будівельних матеріалів. Замовник завжди в курсі статусу робіт і будь-яких змін.
Вартість ремонту офісів
Компанія АТМ ДОМ пропонує наступні лінійки цін, ремонтуючи офіс під ключ в Харкові.
Фінальна вартість залежить від складності проекту, матеріалів і обсягу робіт. Кошторис складається після огляду та замірів. Попередньо ми можемо називати тільки діапазони і приблизні орієнтири за вартістю.
НАШІ ПРОЕКТИ
ЕТАПИ РОБОТИ З НАМИ
- 1
ЗАЯВКА
Залиште заявку, а наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом
- 2
ОГЛЯД І ЗАМІРИ
Інженер і кошторисник складуть список оорудованія і робіт, які необхідно виконати
- 3
УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
Після узгодження деталей і термінів складається кошторис і укладається договір
- 4
ВИКОНАННЯ РОБІТ
Статус і якість оздоблювальних робіт контролюється старшим фахівцем на об'єкті
ОСТАВЬТЕ ЗАЯВКУ
Заполните форму и наши специалисты свяжутся с вами в ближайшее время
- 0 800 31 55 05
- info@atmdom.com.ua
- Харків ,
вул Наталії Ужвій, 72 - Пн - Пт: 9.00 - 18.00